Avatar užívateľa
anonym

Čo všetko uviesť v telefone, keď volám na tiesňovú linku?

Ešte som chvala Bohu v takej situacii nebol, ale všetko sa môže stať. Čo v krizovej situacii, keď volám na tiesňovú linku mám uviesť do telefónu? Čo je najdôležitejšie nahlásiť?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pre koho je otázka zaujímavá? Cimbalbal před 4984 dňami Sledovať Nahlásiť



Najlepšia odpoveď
Avatar užívateľa
jozo

1, Povedať čo presne sa stalo – to je dôležité na posúdenie akú pomoc vyslať.
2, Presne miesto, kde sa to stalo (adresa a či je to v byte, alebo v inom uzavretom priestore, poprípade uviesť poschodie – dostatočna navigácia). Na verejnej komunikácii alebo na voľných priestranstvách povec stručný, výstižný popis miesta (napr. typická budova blízko miesta kde sa to stalo, park, križovatka, posledná dedina, odbočka, kilometrovník na dialnici, správne číslo dialnice).
3, Informácie o postihnutých – počet postihnutých, pohlavie, vek (apoň približný).
4, Informácie o volajúcom – meno a telef. číslo.
5, Ako prvý ukončuje hovor dispečer, nie ty. Po skončení rozhovoru musíš počkať na spatný telefón, čím si operačný pracovník overuje pravdivosť nahlásenej veci.
6, Snaž sa zachovať kľud a vecne odpovedaj na otázky.

0 Nominácie Nahlásiť

Další odpovědi
Avatar užívateľa
Elektrikář

V případě že není v okolí žádný orintační bod a neznáte to tam, mají záchranáři mapu osvětlovacích sloupů na každém je evidenční číslo podle něj se dá určit kde zrovna jste.

0 Nominácie Nahlásiť


Diskusia k otázke

U otázky neprebehla diskusia.

Nový příspěvek