Avatar užívateľa
anonym

Aké sú riziká sedavého zamestnania?

Ja sedave zamestnanie nemám- skôr naopak, lietam v práci ako hanndra na metle. Ale manžel má sedavé zamestnanie a zdá sa mi, že mu to i tak trošku škodí: málo pohybu, málo pije, chrbtica boli. Čo si myslíte o sedavom zamestnaní vy? Aké sú jeho riziká pre človeka?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pre koho je otázka zaujímavá? anonym před 4287 dňami Sledovať Nahlásiť



Najlepšia odpoveď
Avatar užívateľa
anonym

Dobrý den.Co se týká sedavého zamněstnání tak je riziko špatného prokrvování končetin a jejich křečí a následně onemocnění cév,kloubů,kostí a.t.d..Je potřeba aby váš manžel občas v práci vstal a protřepal si nohy a mírně si procvičil a protáhl tělo.Neměl by jen neustále sedět.Je důležité aby měl také správnou kancelářskou židli/křeslo/aby se nehrbil a neměl bolesti.I když je třeba unavený z práce,tak víc je unavený z toho, že se málo hýbe.Bylo by dobré aby každý den absolvoval 30ti minutovou rychlejší chůzi.Musí více také pít a to minerální vody s malým množstvím sodíku aby jej povzbuzovaly a také mineralizovaly.Pomohlo by také GNKGO BILOBA po 40 mg a také LECITHIN 1200mg.Večer by bylo dobré vypít sklenici kopřivového čaje s meduňkou.Přeji vám zdraví a pohodu.AHOJKY:-D)********LVICE

Zdroj: ALTERNATIVNÍ MEDICÍNA KTROU SE JIŽ LÉTA S ÚSPĚCHEM ZABÝVÁM

0 Nominácie Nahlásiť

Další odpovědi
Avatar užívateľa
ciernak

Za všetkým treba hľadať nielen zlé pracovné či životné návyky, ale často aj nekvalitnú stoličku. Podľa odborníka by pri správnom sedení mali naše nohy zvierať uhol 120 až 150 stupňov a nie 90 pri ktorých je tlak na panvu najväčší. Veľmi nenápadne dostávajú zabrať aj malé kĺby rúk, špeciálne pri práci s myšou alebo klávesnicou. Dôsledkom je napríklad syndróm karpálneho tunela, čiže zápal zápästia. Odborníci odporúčajú aspoň na pár minút jemné cvičenia s prstami, ideálne sú rôzne pomôcky za pár eur, ktoré vašu ruku zároveň aj masírujú. Denne by mal vypiť okolo tri litre tekutín. Myslí sa tým voda a nesladené nápoje. Káva dehydruje. V prípade, že pijete viac kofeínových nápojov, dávku pravidelného pitného režimu v podobe vody by mal zvýšiť. Okrem chrbtice a končatín sú pri dlhodobej práci na krátku vzdialenosť, čo je 30 až 80 centimetrov najviac ohrozené oči. Preto je dôležitý výber monitora.

Zdroj: www.tvnoviny.sk/spravy/radimev am/toto-su-rizika-sedaveho-zam estnania.html

0 Nominácie Nahlásiť

Diskusia k otázke

U otázky neprebehla diskusia.

Nový příspěvek