Avatar užívateľa
anonym

Môže dať rozhodca na futbale brankárovi červenú kartu a zároveň nariadiť aj penaltu ?

Tak ma to včera pri pozeraní futbalu napadlo, že či by to bolo možné.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4995 dňami Sledovať Nahlásiť



Odpovede
Avatar užívateľa
ivokan

Áno môže. Pravidlá FIFA ti tu v rýchlosti nenájdem( skús pogoogliť:), ale stalo sa to aj na tomto šampionáte .v zápase JAR-Uruguaj. Pozri toto video uvedené v zdroji tejto mojej odpovede, malo by to tam byť ako rukolapný dôkaz:)

Zdroj: http://www.fi­fa.com/worldcup/go­als/video/vide­o=1247711/index­.html

0 Nominácie Nahlásiť


Diskusia k otázke
Avatar užívateľa
Jan Serina

Čisto teoreticky môže, je to jednoducho faul vo vlastnom pokutovom území a nezáleží na tom, kto ho spáchal, respektíve kto je ten hlavný vinník a aká je jeho pozícia na ihrisku. Čisto teoreticky si hovorím, či by takto mohol žltú dostať napríklad aj tréner, ktorý by vbehol na ihrisko do vlastného pokutového územia? No, neviem. Ale spýtam sa. Zajtra mi odtiaľto prídu nové kopačky, tak si ešte pôjdeme kopnúť, kým to ide.

před 86 dňami Odpovedať Nahlásiť
Nový příspěvek
Zaujímavé otázky v kategórii Šport