Avatar užívateľa
veronikaiq

Ako meditovať?

Meditujete niekedy? Počula som, že je to veľmi zdravé ako na telo tak i na dušu. Kamarátka kedysi bola veľmi nervny človek, teraz je úplne iná, ževraj medituje.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pre koho je otázka zaujímavá? anonym před 5009 dňami Sledovať Nahlásiť



Odpovede
Avatar užívateľa
Kika

treba si vybrať druh meditácie aký by ti mohol vyhovovať (veľa informácií je na internete a v knihách), dôležité je byť pripravená na meditáciu, začala by som najskôr rôznymi relaxačnými technikami (správne dýchanie, cvičenie, masáž, rôzne druhy terapie… ) a časom si vyberieš akým spôsobom chceš relaxovať meditáciou – čo ti bude dávať energiu a radosť do života. ja som sa o meditácie doteraz nezaujímala, možno je to škoda, verím tomu že meditovanie človeku vie dať pozitívnu životnú energiu.

0 Nominácie Nahlásiť


Avatar užívateľa
lienka

Nájdite si čas (15 –20 minút) a miesto, kde vás nikto nebude vyrušovať. V sede s prekríženými nohami (lotosový kvet) alebo na kolenách na podlahe na vankúši s mierne prižmúrenými očami upretými tak meter-dva dopredu, s uvoľnenými svalmi tváre, s pootvorenými ústami, jazyk sa dotýka podnebia. Zaujmite polohu tak, aby ste sa cítili príjemne a sústreďte sa na dýchanie, najskôr na výdych. Jednoducho ho sledujte. Nerobte nič iné, len to. Postupne naň myslite s láskou. Ak chcete, môžete začať aj so zatvorenými očami a sledovaním výdychu aj nádychu. Pri tomto cvičení je dych objektom meditácie. Je to najbližší krok k mysli, otvorený a plnohodnotný dych jej pomáha. Bežne nemyslíme na to, ako dýchame, ktorý je to dych v poradí a ani neplánujeme, kedy a ako budeme dýchať. Preto je meditácia dychom veľkým prínosom.

Zdroj: www.lesk.cas.sk/cla­nok/89406/mate-v-zivote-prilis-vela-stresu-skuste-meditaciu.html

0 Nominácie Nahlásiť

Avatar užívateľa
KORVO

Hlavne si treba nájsť polohu, pri ktorej sa človek cíti dobre a uvoľnene, nemusí to byť nutne sed s prekríženými nohami. A taktiež tiché kľudné miesto aspoň na tých 20min. Na začiatku (asi prvých 5 min.) sa zameraj na svoj dych, ale nereguluj ho, len ho sleduj. Postupne sa telo ukľudní a dychová frekvencia sa spomalí. Môžeš si predstavovať ako sa pri každom nádychu tvoje telo napĺňa energiou od prstov na nohách postupne až k temenu hlavy. A ako sa s výdychom zbavuješ všetkého negatívneho. Môžeš si napríklad predstavovať, že je tvoje telo ako balón, ktorý pomaly vyfučiava alebo že ti časti tela oťažievajú až sú také ťažké, že sa nemôžeš pohnúť. To je taký základ asi…
A inak je vedecky dokázané, že človek, ktorý je úplne uvoľnený nemôže pociťovať žiadne negatívne emócie ako hnev, stres a tak.

0 Nominácie Nahlásiť

Avatar užívateľa
anonym

MEDITAČNÍCH TECHNIK JE SKUTEČNĚ MNOHO.JÁ,PROTOŽE JSEM VĚŘÍCÍ TAK SE MODLÍM K BOHU A OBZVLÁŠTĚ ŽALMY A NEBO SI PROSTĚ VE VELKÉ ÚCTĚ S BOHEM POVÍDÁM.:-D)***LVICE

Zdroj: KVŮLI TOMU NENÍ POTŘEBA CHODIT DO KOSTELA,NEBOŤ BŮH JE VŠUDYPŘÍTOMNÝ

0 Nominácie Nahlásiť


Diskusia k otázke
Avatar užívateľa
MimamoCZ93

Já si sem dám svůj nejčerstvější zážitek. Víte, kde jsem zameditoval nejlépe? Byla to v rámci erotické masáže pro páry Praha od https://erotic­massagesgold.com/ jako upřímně, doporučuji všem. Ani nevím, co se s námi se ženou dělo, ale bylo to fakt super. Rozhdodně to v rámci meditace vyzkoušejte. 😉

před 746 dňami Odpovedať Nahlásiť
Avatar užívateľa
veroniqc31

áno a určite to pomáha meniť život po všetkých stránkach k lepšiemu :)
https://www.y­outube.com/chan­nel/UCLhlJdrQ7E­U63lLgUNp0Nng

před 1910 dňami Odpovedať Nahlásiť
Nový příspěvek
Zaujímavé otázky v kategórii Zdravie