Avatar užívateľa
anonym

Čo na stres?

Ľudia a hlavne príbuzní čo ma najviac poznajú mi vravia že som "chodiaci stres". Majú pravdu, ja sa veľmi ľahko vystresujem. Čo robiť prosti stresu? Aby som bola vyrovnanejšia a kľudnejšia, už i kvôly svojmu okoliu a blízkym chcem niečo pre to urobiť.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pre koho je otázka zaujímavá? anonym před 3670 dňami Sledovať Nahlásiť



Najlepšia odpoveď
Avatar užívateľa
anonym

Chtělo by to asi zajít za vašim obvodním lékařem aby posoudil váš stav co se týká vašeho nadměrného stresu a napsal vám buď on/a léky na uklidnění a nebo jestli by to bylo horšího rázu tak je zapotřebí aby vás viďel neurolog a psychiatr.Nebojte se těchto vyšetření -je to pro vaše dobro .V dnešní době káždý 20 človék bere léky na uklidnění nebo antidepresiva.Lidé vám jistě říkají, aby jste se nestresovala kvůli každé hlouposti,ale toto doporučení nestačí.Vy si s tím sama nepomůžete a tak to chce opravdu lékařskou pomoc.Dnes si lidé léčí nervy víc než cholesterol a své srdce.Takže hlavu vzůhuru a nebojte se ani obvodního lékaře,ani neuroložky ani psychiatričky.Dnes k nim chodit a nechat si od nich psát léky na nervy je normální. AHOJKY?LVICE
Dopĺňam:
MOŽNÁ VÁM CHYBÍ HORMON ŠTĚSTÍ TAK ZVANÝ :SEROTONIN.TEN NALEZNETE V MLÉKU A MLÉČNÝCH VÝROBCÍCH,ALE V TAK MALĚM MNOŽSTVÍ,ŽE TO ANI NESTOJÍ ZA ŘEČ.SEROTONIN SE DNES NORMÁLNĚ PŘEDEPISUJE U PSYCHIATRA POD RŮZNÝMI NÁZVY A OD RŮZNÝCH FIREM.TENTO LĚK JE SKVĚLÝ A ZACHRÁNIL JIŽ MNOHO LIDÍ I PŘED SEBEVRAŽDOU.

Zdroj: alternativní medicína

Upravil/a: anonym

0 Nominácie Nahlásiť

Další odpovědi
Avatar užívateľa
HuRe

Mě pomáhá procházka se psy, oblíbené CD či dobrý film - veselý :-).
Někomu pomáhá si něco koupit.

0 Nominácie Nahlásiť

Avatar užívateľa
lienka

Môžete vyskúšať rôzne relaxačné techniky, meditáciu, jogu, beh. A niekedy len stačí zastaviť sa na pár minút počas hektického dňa, sadnúť si, vyložiť si nohy a privrieť oči. Alebo sa počas pozerania televízie ponaťahovať strečingovými cvikmi...
Zhlboka dýchajte: Odborníci tvrdia, že každá prestávka vyplnená hlbokým dýchaním znižuje stres. Pokúste sa sedieť bez pohybu, zavrite oči a hlasno sa nadýchnite a vydýchnite. Zopakujte to aspoň päť ráz za hodinu – predovšetkým v práci.
Premyslite si organizáciu času: Úprimne sa zamyslite nad tým, ako využívate svoj čas – koľko vám trvajú jednotlivé činnosti počas dňa či týždňa. Získate prehľad o tom, čo robíte nezmyselne alebo zbytočne.
Stanovte si priority: Napíšte si zoznam, čo potrebujete vybaviť a koľko času na to budete potrebovať. Zbavíte sa tak stresu z prehnaných a neuskutočniteľných nárokov na seba.
Prestaňte byť slúžkou: Nepreberajte na seba povinnosti a problémy druhých, určite si hranice. Nemusíte na každú prosbu povedať áno, aj keď je to prosba zdvorilá.
Smejte sa: Užívajte si život. Smiech a humor znižujú stres tým, že pri smiechu sa odplavujú stresové hormóny adrenalín a kortizol. Navyše sa do organizmu uvoľňuje hormón šťastia endorfín. Cítite sa tak uvoľnenejšie a šťastnejšie. Pokúste sa po príchode domov zbaviť napätia z práce – napríklad aspoň krátkou prechádzkou alebo kávou so susedou. Domácnosť počká.

Zdroj: www.zdravie.pravda.sk/ako-moze te-bojovat-so-stresom-dkz-/sk- zdusa.asp?c=A060924_204405_sk_ kzs_p20

0 Nominácie Nahlásiť

Avatar užívateľa
skorcovaz

Jóga, sex, Asentra (antidepresivum zvyšujúce hladinu serotoninu), ...

0 Nominácie Nahlásiť

Diskusia k otázke

U otázky neprebehla diskusia.

Nový příspěvek