Historie úprav

Avatar užívateľa

Odpověděl/a – 23.červenec 13:36

Metro má význam pri prekonávaní väčších vzdialeností s väčšou prepravnou kapacitou v zastavenej oblasti, kedy odbremení pozemné kombinácie.
Má význam na prepojenie od Petržalky Juh, s pozemným pripojením okrajových častí, popod Dunaj cez centrum do okrajových častí tj
A -cez Karlovú Ves, Dúbravku do Devínskej Novej Vsi
B – do Rače
C – cez Podunajské Biskupice do Vrakune

sú to trasy, ktoré používa každý pracovný deň najviac ľudí (nielen Bratislavčania, ale i dochádzajúci), čo je pomaly viac než samotný počet obyvateľov Bratislavy.

mne osobne nechýba, do mesta(centra) a do práce chodievam prevažne pešo, veď to mám „za rohom“, mizerných 40 minút chôdze.

Avatar užívateľa

Odpověděl/a – 24.červenec 7:03

Metro má význam pri prekonávaní väčších vzdialeností s väčšou prepravnou kapacitou v zastavenej oblasti, kedy odbremení pozemné kombinácie.
Má význam na prepojenie od Petržalky Juh, s pozemným pripojením okrajových častí, popod Dunaj cez centrum do okrajových častí tj
A -cez Karlovú Ves, Dúbravku do Devínskej Novej Vsi
B – do Rače
C – cez Podunajské Biskupice do Vrakune

sú to trasy, ktoré používa každý pracovný deň najviac ľudí (nielen Bratislavčania, ale i dochádzajúci), čo je pomaly viac než samotný počet obyvateľov Bratislavy.

mne osobne nechýba, do mesta(centra) a do práce chodievam prevažne pešo, veď to mám „za rohom“, mizerných 40 minút chôdze.
Dopĺňam:
Bratislava ani ne je tak veľká, ako by sa zdalo , je v tvare ľadvinky 40km (z Devínskej N.V. po Pod.Biskupice) x 20km od severu po juh
V Prahe funguje metro na väčšiu vzdialenosť v rôznych druhoch podložia.