No naozaj spolahlive je len cele auto rozobrat a uvidis 🙂… V kufre zistis akurat ci bolo burane zozadu. POkial das dole tapacire tak uvidis, ci je niekde sasi natahovane, dopraskane, pripadne podla typu auta uvidis aj blatniky zvnutra – bude vidiet, ze boli vyklepane. Treba sa skusit pozriet na uchytenie naraznikov. Pokial boli menene (v poslednom case) tak budu ciste, a nebude tam vidiet oxidaciu… Bohuzial vela zalezi od konkretneho vozu vsade to je inak.. Mozes vyskusat ist aj na Kontrolu Originality, kde ti nameraju hrubku farby, resp. plechov a na zaklade toho sa da urcit ci bolo auto opravovane. Na mofom aute, ktore bolo obuchane cele, na to vsak neprisli. A to som ho spricoval a striekal snad kazdych 30cm.. Najlepsie je si zobrat so sebou nikoho, kto vie ako na to… Alebo a proste spoliehat na to ze auto burane nebolo 🙂..
V kazdom pripade, si zozen kupno-predajnu zmluvu, ktora ti zaruci, ze pokial by si prisiel na to , ze auto bolo burane, tak ti predajca bude musiet toto kompenzovat alebo ti vrtatit celu sumu a ty jemu auto… Ale to je potom tazke dokazovanie, ze si ho nerozbil sam…
0
před 4523 dňami
|
0 Nominácie Nahlásiť |
Nedávno sa mi rozbilo auto av servise mi povedali, že sa jeho oprava už neoplatí, a tak som si zohnala už ojazdené, ktoré bolo za veľmi rozumnú cenu a vo výbornom technickom stave. Jediná komplikácia bola, keď som uvidela počítač, ktorý bol len v nemeckom jazyku a ten ja neovládam. Našťastie mi kamarát poradil firmu https://www.autaslovensky.sk/, ktorá sa zaoberá prekladom do áut do slovenského jazyka.