Zeptal/a se – 13.prosinec 18:20
Nakupovanie – Reklamácie
Mám notebook, ktorý má závadu, ktorá sa prejavuje za určitých neznámych podmienok. Pri bežnom používaní sa závada prejavuje, avšak v servise nebola závada preukázaná a pri testovaní sa neprejavila. Keď takto otočím ntb cez reklamáciu a tri krát mi ju dajme tomu neuznajú, mám právo na vrátenie peňazí, tak ako to je bežne pri reklamáciách ?
Zeptal/a se – 7.leden 16:46
Nakupovanie – Reklamácie
Mám notebook, ktorý má závadu, ktorá sa prejavuje za určitých
neznámych podmienok. Pri bežnom používaní sa závada prejavuje, avšak
v servise nebola závada preukázaná a pri testovaní sa neprejavila. Keď
takto otočím ntb cez reklamáciu a tri krát mi ju dajme tomu neuznajú, mám
právo na vrátenie peňazí, tak ako to je bežne pri reklamáciách ?
Dopĺňam:
Sam si odpovem:
Volal som, resp. napisal mail do SOI a bolo mi povedane, ze reklamacia sa
v tomto pripade za reklamaciu nepocita. Zavada nebola dokazana. Avsak, pokial
dokazem zavadu ukazat pracovnikovi na prijme, a ten toto zapise do protokolu, uz
je to reklamacia. Video nahrane doma sa nepocita – iba ak na sude, kde sa
posudzuje jeho autenticnost.